Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

Η ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΕΞΙΚΑΝΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ

Frida Kahllo 1907-1954  -  Self-portrait ... 1940
Ποτέ δεν ζωγραφίζω όνειρα ή εφιάλτες , ζωγραφίζω την δική μου πραγματικότητα , έχω την ανάγκη να ζωγραφίζω ότι περνάει από το κεφάλι μου χωρίς κανένα άλλο αντάλλαγμα.
.
Η αδάμαστη και μοιραία Μεξικάνα  ζωγράφος που οι σουρεαλιστικοί πίνακες της αποτελούν και την συγκλονιστική αυτοβιογραφία της . Σε μια εντελώς προσωπική γλώσσα , γεμάτη σύμβολα και διαχρονικές αλήθειες , ζωγραφίζει με σκοπό να εκφράσει τα συναισθήματα , τις ιδέες και τις εμπειρίες της.
.
Είμαι ευτυχισμένη όσο μπορώ να ζωγραφίζω.

4 σχόλια:

  1. Καταπληκτική η Frida!!! καλό σαββατόβραδο!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Στέλιο!
    Σπουδαίο πράμα να μπορείς να εξωτερικεύεις τα μέσα σου με την Τέχνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ! ΤΗΝ ΚΑΛΟΓΥΡΙΣΜΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ ΔΕ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ.... ΗΤΑΝ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ Η ΦΡΙΝΤΑ....ΟΜΩΣ ΚΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΗΣ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΤΑΙΡΙ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΝ ΛΙΖ ΤΑΙΗΛΟΡ....ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΝΑΓΑΝΕ ΦΡΙΚΤΑ ΚΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΑΖΑΝ ΚΑΤΩ....
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΕΛΙΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η χαρά της ζωγραφικής δεν χωράει σε καλούπια... και φαίνεται ότι η Καλο ζωγράφιζε με την καρδιά όπως τα λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή