Τετάρτη, 26 Μαΐου 2010

THE STARRY NIGHT

The Starry Night 1889... oil on canvas by Vincent Van Gogh
Αυτός ο διάσημος και τόσο υπέροχος νυκτερινός ουρανός με τα άστρα και το φεγγάρι έγινε το 1889 στο St-Remy-de-Provence όπου νοσηλευόταν στην ψυχιατρική κλινική , ένα ακριβώς χρόνο πριν την αυτοκτονία του. Μέσα από το λάμψη των αστεριών είναι σαν να ακτινοβολεί ο εσωτερικός κόσμος του ζωγράφου . Τα έντονα και βαθιά συναισθήματα είναι πάντα το όργανο που τον οδηγεί στην μοναχική και δημιουργική πορεία του.
Σε μια επιστολή του στον αδελφό του Theo διερωτάται:
" That is the eternal question ,
is life all that there is of life or do we only know
one hemisphere before our death ?
Speaking to myself I have no idea what answer is
but the sight of the stars always starts me thinking."
Ας κοιτάξουμε λοιπόν και εμείς τα άστρα στον βραδινό ουρανό και με την βοήθεια της τέχνης ακολουθώντας τα χνάρια του μεγάλου ζωγράφου ίσος βρούμε κάποια απάντηση!!!


STARRY STARRY NIGHTS ....''Vincent'' Don McLean

3 σχόλια:

  1. Να τα κοιτάξουμε τ' άστρα, αγαπητέ μου Στέλιο, ελπίζω όμως εκτός ψυχιατρείου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο post !
    Τα παιχνιδάκια της ψυχής του Van Gogh του έκαναν την ζωή δύσκολη.
    Δεν το έβαλε όμως κάτω και βρήκε την διεξοδό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα ο πιο αγαπημένος μου ζωγράφος κι αυτό το πιο αγαπημένο μου έργο! Υπέροχο χριστουγεννιάτικο δώρο, καλέ μου φίλε.

    Παραθέτω κι εγώ κάτι άλλο απ' τα τόσα ξεχώριστα που έγραψε: "For my part I know nothing with any certainty, but the sight of the stars makes me dream".

    Να κοιτάξουμε τα άστρα, ναι! Και να ονειρευτούμε! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή